Hej alla, nu har jag då skaffat mig en begagnad IPAQ handdator. Det tog inte lång tid förrän jag gick bet :x Jag ville föra över ett Worddokument som inte var särskilt avanserad. Det var en liten tabell som jag skulle fyla i lite uppgifter i de olika cellerna. Nu när jag lägger över dokumentet till Pocket PC:n så tas alla fält/celler bort och det blir bara galamatia så det går inte att fylla uppgifterna under rubrikerna. Ska det vara så :q
Pocket Word
2 svar · 190 visningar · startad av Thord
Har du testat att göra om det till ett Excel-ark istället? Du kan ju alltid e-posta dokumentet till mig så kan jag testa på min handdator med Pocket PC. PM:a mig för e-postadress i så fall.
Word ipoocket
Jag håller just nu på med att mata in uppgifterna i Excel. Det fungerar väl, men jag hade ju gjort i ordning en "mall" i Word för att göra utskriften därifrån. När jag använder Excel så behålls formatet och rubrikerna på cellerna men alla textrutor bantas bort och det säger väl jag inget om utan det är när orginal dokumentet ska syncroniseras med det på handenheten så skriver den över orgianlen filen och tar bort allt som man förberett och får man göra om allt. Inte särskilt arbetssparande alltså. x(