Finns det någon som känner till något sätt att importera den history jag har i Trillian till Miranda på ett smidigt sätt? Jag har kollat igenom de plugins som finns till Miranda men inte hittat något användbart, kanske jag som letat dåligt?
Despite preventive measures, the nortiq.com site hosting the file listing and the faq are down due to bandwidth limitations. The problem is being worked on now. More information will be posted as it comes. Till then, the file listing and faq will be down.
Det muskot tipsade om var ett plugin för att importera kontaktlistan från Trillian till Miranda men jag var ute efter ett sätt att importera historyn från Trillian till Miranda så det hjälper tyvärr inte så mycket. Skulle vara smidigt att samla all history på ett och samma ställe. :)
Det muskot tipsade om var ett plugin för att importera kontaktlistan från Trillian till Miranda men jag var ute efter ett sätt att importera historyn från Trillian till Miranda så det hjälper tyvärr inte så mycket. Skulle vara smidigt att samla all history på ett och samma ställe. :)