Hej! :)
Några tips på jättebra mailprogram till Windows om man känner sig mogen att testa något annat än Outlook?
8 svar · 586 visningar · startad av Pellefant
Hej! :)
Några tips på jättebra mailprogram till Windows om man känner sig mogen att testa något annat än Outlook?
Mailwasher för att tvätta bort mail man inte vill ha och Eudora för att kolla på de få mail som blir kvar efter att alla spam är raderade redan på serven...
Inget direkt mailprogram men SpamKiller tvättar också bort mail man inte vill ha. Jag använder detta tillsammans med Outlook som jag egentligen inte fick nämna. ;)
Det bästa är ju dock att få ett e-postprogram med inbyggt filter. Ett sådant heter The Bat! och jag vet att dho använder det. Kan vi få ett omdöme från honom själv kanske? ;)
Jag kan rekommendera The Bat!. Ett mycket bra program, stabilt och utmärkta funktioner. Kostar iofs $35 att registrera för en privatperson men det är väl använda slantar.
http://www.ritlabs.com/the_bat/index.html
Om du även är ute efter ett program för att filtrera spam kan jag rekommendera Spampal. Programmet använder DNSBL men man kan även lägga till diverse plugins som finns till programmet. Själv så kör jag för tillfället ett plugin som använder sig av Bayesiskt filterering. Fungerar mycket bra. Programmet fungerar som en proxy.
Själv så gillar jag Eudora så det rekomenderar jag. :)
Flyttas från Internet & Webbtjänster.
Tack för alla tips.
PocoMail blir mitt val, ska testa det i 30 dagar hur det funkar innan jag ev. köper det. :)
Har testat Pocomail nu, det är helt underbart!!!
(Det enda jag saknar är att man inte kan öppna länkar i NY webläsare. )
Ska nog prova the Bat now....