webForumDet fria alternativet

Avinstallera Norton Utilities 2002

7 svar · 249 visningar · startad av dahlgren

dahlgrenMedlem sedan aug. 20011 946 inlägg

Jag har avinstallerat Norton Utilities 2002 på min win xp burk då jag tyckte det drog lite mycket processor kraft. Nu till poblemet, jag kan inte få bort norton unerase wizard från min papperskorg. Trotsa att jag har installarat om allt och försökt igen så finns det kvar. Någon som har något förslag till lösning eller råkat ut för detta själv?

xtremeMedlem sedan juli 20002 056 inlägg

Jag råkade ut för det för något år sedan (vet inte om det var 2002 eller 2001) och har för mig att det ställde till mycket problem för mig. Tror inte jag fick bort HELA Norton Utilities fören jag formaterade min HD! Sedan dess ha jag lagt ner alla Utilities program för windows.

Hmm det var ju tråkigt. Får halv fixa det genom att stänga av så mycket som möjligt av det hela då.

frankofMedlem sedan jan. 20016 874 inlägg

Du måste stänga av alla delar av NU innan du avinstalerar, skitlätt att glömma något.

Ok, då e frågan bara hur man ska stänga av den där papperskorgs grejen unerasewizard. Ska kika runt lite.

Norton utilities integrator >Options >Startup programs> bocka ur Disk doctor och system Doctor.
Högerklicka på sophinken> egenskaper > Norton Protection >Bocka ur Enable protection.
Det borde vara allt(beroende på vad du instalerade)

Tackar nu har jag blivit av med eländet och jag får ha min papperskorg för mig själv.

Tackar nu har jag blivit av med eländet och ..........

Elände :q PEBKAC skulle jag tro §jr ;) :p
Gillar NU själv, bara att se till att inget körs i onödan ;)

128 ms totalt · 3 externa anrop · v20260731065814-full.30151723
0 ms — hämta forumlista (cache)
0 ms — hämta statistik (cache)
124 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)