ja men han sa det efter en stund, men alla TOG för givet att han skulle ha piratkopia, nåja moderatorerna iaf.
Dreamweaver 4.0
26 svar · 597 visningar · startad av NBT · sida 2 av 2
Tog för givet :q Han fick ju tips på var han kan hitta det :OO
Tengblad skrev:
Han fick ju tips på var han kan hitta det :OO
Ja, vad syftar du på? Kazaa?
innan mej hade dessa förslag kommit :
SirPeter: https://www.dustin.se har det nog kvar tror jag.
Ekström: Du kan köpa det på Macromedia.com.
Tengblad: I en internetbutik kanske? Eller i den lokala databutiken?
efter dessa meddelandena påpekade han att han ville ha tag på trialversion, Varpå jag tipsade om kazaa.
Direkt efter kommer
cyberpet skrev:
Får jag påminna om reglerna här på wF. Uppmana inte till piratkopiering är ni snälla.
såå jag förstår verkligen inte vad som är uppmaningen här!
Både du och jag vet ju att Kazaa används nästan enbart för att tillgodoge sig skyddatmatrial så.....sen att CyberPet säger att "Uppmana inte till piratkopiering är ni snälla." är väl inget fel hon gör det ju i förebyggande syfte. Förstår inte varför det ska vara så svårt att förstå :q
*suckar* Visst kanske man kan hitta ställen som BARA har lagligt material och trialversioner, men det är nog någon promille. Jag är inte blåögd mina vänner och jag håller fast vid att man inte ska uppmana till licensskyddat material. När det gäller tidigare trial-versioner så kanske det vore klokt att kolla Macromedia ändå. Jag vet att många företag erbjuder den funktionen också, att prova äldre versioner speciellt som alla inte har de mest topmoderna datorerna.
Macromedia har inte gamla versioner (vad jag kan hitta).
Och han sa att han ville ha trial versionen. Sen kan du vara hur icke-blåögd du vill.
cyberpet skrev:
Jag vet att många företag erbjuder den funktionen också
tydligen inte macromedia,
och jag tycker det låter lite konstigt att företag skulle erbjuda en
tryout version av en inaktuell programvara som inte längre är till försäljning.
Tengblad skrev:
Både du och jag vet ju att Kazaa används nästan enbart för att tillgodoge sig skyddatmatrial så.....
Vad spelar det för roll? han ville ha trial versionen han kan säkerligen hitta den på kazaa, Det är som å jämföra allt olagligt som finns på internet, bara för det ska man avstå??
Så länge man laddar ner lagliga program låtar mm. så är det inte olagligt, bara för att mestadelen av personerna som använder programmen är olagliga betyder det inte att han behöver vara det.