Hej!
Jag söker ett bra epostprogram som kan importera från Hotmail och mailadresser med POP3 (ex. telia, telenordia...).
Jag har nämligen en 5-6 epostadresser och vill kolla allt på ett ställe.
Eftersom jag har viktig mail så vill jag att man skall skriva in ett lösenord för att kunna läsa mail och skriva mail.
Överskådligt!
Bra epostprogram?
11 svar · 497 visningar · startad av koltrasten
Jag använder POP Peeper. Tycker att det funkar utmärkt. Det hämtar ämnes raden så kan jag läsa de mail jag vill och radera utan att hämta ner dom.
--Edit--
Såg nu att du ville ha lösenordsskydd och det har inte POP Peeper.
Jag kan rekommendera Becky.
http://www.rimarts.co.jp/becky.htm
Kan ej importera från Hotmail i och för sig, men man kan ha en massa konton och man kan lösenordsskydda programmet.
Outlook express? :q
Eudora! Minst risk för virusangrepp också, jämfört med Outlook.
Kan man lösenordsskydda och importera Hotmail i Eudora?
Mailwasher i kombination med Eudora kör jag och är otroligt nöjd med den lösningen. Hotmail och Eudora vet jag inte om dom trivs ihop....
CyberPet skrev:
Eudora! Minst risk för virusangrepp också, jämfört med Outlook.
Nu förstår jag inte riktigt :o Vad man har för epostprogram spelar väl ingen roll :q
tengblad : dom flesta virus som florerat har berott på hål i outlook som utnyttjats, så jo det spelar roll, till viss del. :D
Då handlar det mer om att inte ha ett bra virusprogram & brandvägg.
Eudora har lösenordsskydd, stödjer POP3 osv. Om det går att importera hotmail vet jag inte, men det skulle jag gissa om det går att ställa in hotmail så att den klarar pop. Själv har jag 4 olika emailadresser som samsas i Eudora utan problem.