Använder KazaaLite och undrar om någon vet vars man hittar inställningen som rensar sökfältet från tidigare sökningar? Vill inte att gamla sökningar ska lagras i programmet, och sedan ploppa upp i tid och otid när man skriver in nya sökningar.
KazzaLite
9 svar · 427 visningar · startad av Brian
Jaha, du vill inte att syrran ska se att sökte på sex...
Grabbar, han har faktiskt ett problem...
Skämt kan dras i Cafeét ;)
Angående Topic:
Jag letade i inställningarna på vanliga KaZaa(samma som KaZaa Lite), men kunde inte hitta nåt med att rensa history searchbox eller nåt sånt.
Läste också deras FAQ, men fick inte fram nåt där heller.
Om ingen vet så föreslår jag att du mailar till produktutvecklarna eller nån på KaZaa och frågar om det går.
Jag testade i min version av KazaaLite men den hade ingen sökhistorik alls, så jag tankade ned den senaste (2.0) och då fanns det ett menyval i sökhistorikrutan med namn "Purge Searches" som gör precis det du vill, så tanka hem den du också! :)
Tack för tipsen, ska kolla era ideér och se :) :)
Märkligt att allting måste relateras till sex på detta forum. Förstår att det var menat som ett skämt, men ändå...vi kan väl försöka hålla dessa skämt i cafét?
Flyttade denna tråd till ett mer passande forum. :)
...ett menyval i sökhistorikrutan med namn "Purge Searches" som gör precis det du vill, så tanka hem den du också!
Tack för tipset! Jag hittade funktionen.
Kan dock tycka att det inte är den mest pedagogiska placeringen av en sådan funktion :)
clarkbones skrev:
Med tanke på att Brian (enligt profilen) är född 1971, och således borde vara 31, så kanske han inte bor hemma längre.