Tje på er!
Redigerat med anledning av webForums regler §3.
Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med :stefan: alternativt forumledare@webforum.nu.
I övrigt hänvisas till sgtpeppers inlägg. ;)
:stefan:
Moderator, webForum
12 svar · 537 visningar · startad av Mr Kross
Tje på er!
Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med :stefan: alternativt forumledare@webforum.nu.
I övrigt hänvisas till sgtpeppers inlägg. ;)
Moderator, webForum
jo visst. men min hårddisk är på 15 gig. det kommer man ju inte långt på...
Moderator, webForum
hur menar du? hur gör man då? kan man få det att se ut som man delar ut mer shares är 15 gig då (som är storleken på disken där musiken ligger)?
Men hur ska man göra om man har DC ++ ?
(Jag har endast 10 GIG) det kommer man inte heller speciellt långt på... :(
Jag har ett program så man "får" typ 1000gb.....fast till DC....
Det är nog det programmet de är ute efter Hans-Erik. Länka.
DC++ är inte särskilt lyckat om man vill fejka sharing folders. Så ska du göra det så håll dig till vanliga DC.
Det är lamt och förhoppningsvis så blir ni kickade från hubben och får ert IP bannat.
Att komma med skitsnack om att "jag har bara si och så mycket diskplats" är ju självklart också patetiskt lamt. Tjacka en större disk och sluta vara lipsillar.
Har man inte tillräckligt med intressant material så får man inte vara med och leka, så är reglerna. Bara att gilla läget.
segpepper!
varför ha ett minimum krav för att få komma in på en hub :q
det är en baggis att fylla burken med skit saker så att man kommer upp till dom "stora pojkarna":OO
släpp hubbarna fria
Skärp er!
Visserligen är DC i gråzonen vad gäller upphovsrättsskyddat material, men i licensavtalet för DC står det att produkten levereras "as is". Manipulering av programvaran medför att man bryter det avtal som har ingåtts mellan tillverkare och konsument - alltså olagligt. Punkt.
Ta gärna diskussionen, men någon annanstans än wF, tack.
/:stefan:
Moderator, webForum