webForumDet fria alternativet

Nerladdningsprogram

7 svar · 282 visningar · startad av i-or

i-orMedlem sedan nov. 2001308 inlägg

När jag laddar ner filer från en hemsida kan jag bara ladda ner två filer i taget. Jag kan heller inte trycka "Spara mål som..." för alla filer samtidigt för att sedan trycka på OK i takt med att filerna laddas hem, för då kommer ett "Time Out"-fönster efter ett tag.

Finns det något bra program som "sköter" om nedladdningar?

EkströmMedlem sedan feb. 20021 690 inlägg

Förstår inte frågan, men:

Getright
FileZilla
FreshDownload

renegadeMedlem sedan dec. 200171 inlägg

Inte att förglömma, Download accelerator...

SkarreMedlem sedan apr. 20012 447 inlägg

Jag testade många sådana program när jag körde på 56-modem och jag kan konstatera att GetRight är det absolut bästa enligt min åsikt.

EkströmMedlem sedan feb. 20021 690 inlägg

Varför tycker du det? Vill gärna veta...

När jag själv körde GetRight så var det rusktigt segt, men det var några år sedan. Nu kör jag Freshdownload och är nöjd med det. Snabbt och bra. :)

stoffe-2kMedlem sedan apr. 20007 795 inlägg

Nja, FlashGet, rockar!

Getright krashade bara för mig, iofs så övergav jag det för 1år sen, så det kanske är bättre nu :OO

KlösMedlem sedan dec. 19991 633 inlägg

GetRight är mitt val och det har aldrig bråkat med mig nämnvärt, förutom att några nedladdningar har misslyckats av okänd anledning. :e :e :e :e av fem möjliga till GetRight
GetRight fungerar tillsammans med Mozilla och även Opera med lite trixande.

SimpaMedlem sedan aug. 20001 135 inlägg

Det finns en spärr i IE så man bara kan tanka 2 filer sammtidigt, om du laddar ner program som https://www.getright.com lr dyl så funkar det fin fint, annars så går detta att fixa till fast det är lite krångligt.. finns en liten artikel i DATOR MAGAZIN sida107 (EXPERTEN) :)

om du känner för att fixa till det, orkar inte skriva av allting ;)

Genererad på 374 ms · cache AV · v20260730165559-full.f96bc7eb