Mp3 till wav i Winamp 3
3 svar · 282 visningar · startad av Elin
Jag har totalt ändrat uppfattning om Winamp 3. Förut tyckte jag att den var häftig för de nya skalmöjligheterna, men nu tycker jag bara att det är en försämring jämfört med Winamp 2.
Winamp 2 är snabb, har inställningsmöjligheter för visualisering, kan konvertera mellan olika format, har snabbinställningar till vänster, kan snabbt få fram ID3 genom att dubbelklicka på namnet, startar alltid musiken när man dubbelklickar på en fil, har stöd för multimediaknapparna på Logitechs tangentbord m.m.
Winamp 3 saknar allt detta och är nu avinstallerad från min dator. När man uppgraderar ett program ska man aldrig ta bort så många funktioner som Nullsoft har gjort.
r Fler nackdelar.
håller fullständigt med, dom säger att winamp3 är omskriven helt från början men varför plocka bort bra funktioner....gjorde ett test winamp 2.80 startar upp på typ 1 sekund och winamp3 på drygt 5 sekunder...på en Pentuim 4 1500 Mhz / 512 Mb Ram.....inge bra alls, mediaspelaren startar upp snabbare!
Håller med!
Jag håller med om att nya Winamp inte är särskilt bra. Jag har faktiskt installerat den gamla versionen igen. Den känns snabbare och bättre.