d@leMedlem sedan juni 2001329 inlägg Hej!
Finns det något program som letar upp emailadresser efter vissa kriterier, exempelvis sådana som slutar på @malmo.se eller liknande? Vad kan man då få tag på ett sådant program, eller är det bara till att ta kontakt med vedebörande som äger domänen och be han ge ut en emaillista? :q
Tack på förhand! :)
costodiaMedlem sedan aug. 2000864 inlägg jo det finns ett sådant, men det känns som jag är lite intersserad av vad du ska skicka ut till alla i Malmö kommun eller vilken domän det nu är under.
Alla smarta nätverksadminer har dock stoppat så att sådanna här program inte kan komma in.
.....tyvärr är inte så många smarta...
Spamvarning på det inlägget. :q
costodiaMedlem sedan aug. 2000864 inlägg jag eftersom d@le inte svarar så är det klart att man misstänker det
d@leMedlem sedan juni 2001329 inlägg har inte varit närvarande under en tid det är därför jag inte kunnat svara. anledningen är den att jag kommer göra en kommunsida och därför gärna vill komma ikontakt med dess tänkta målgrupper. men jag har beslutat att gå den "långa" vägen istället, alltså genom att ta kontakt med respektive ansvariga för emailadresserna och visa de, min ide och sedan också förhoppningsvis få ut adresserna :-)
costodiaMedlem sedan aug. 2000864 inlägg en kommunsida, är det en sida för en kommun eller en sida för kommuner?
d@leMedlem sedan juni 2001329 inlägg för bara en kommun (den jag bor i) eventuellt kommer projektet att vidareutvecklas till flera kommuner, men de får vi se hur det går, om de blir lyckat eller ej :)