mikarmMedlem sedan juli 200065 inlägg Hej!
Jag köpte en TDK 24x 10x 40x problem idag och har inte lyckats bränna något med det ännu! Jag fick Nero 5.5 till, när bränningen går igång så går det till 4 % sen bara "slirar" skivan i brännaren! Jag har XP som OS och det står att Nero ska funka i det!
Hjälp, please!!
------------------
Mikarm
mikarmMedlem sedan juli 200065 inlägg
-
Funkar korrekt
-
Ska testa det nu, återkommer!
------------------
Mikarm
mikarmMedlem sedan juli 200065 inlägg Samma problem, testa sänka det till 12x bränning!
------------------
Mikarm
mikarmMedlem sedan juli 200065 inlägg Det är TDK skivor så om inte det funkar så vore det en katastof ju!
------------------
Mikarm
mikarmMedlem sedan juli 200065 inlägg Det funka faktiskt med att stänga av antivirus! Men går det inte att ställa in något i det programmet eller? Så jag kan bränna utan att behöva stänga av det varje gång? Jag använder Norton!
------------------
Mikarm
ZekeMedlem sedan maj 200149 inlägg Nu vet jag inget om din dator men det kan kanske hjälpa att stoppa i lite mer minne.
mvh Zeke
mikarmMedlem sedan juli 200065 inlägg Tack för hjälpen!
Och Gott nytt år!
------------------
Mikarm
mikarmMedlem sedan juli 200065 inlägg Åter problem, då det funka använde jag en RW skiva, nu när jag använder en CD-R skiva funkar det ej...
Får detta fel meddelande, kör då på 8x! http://w1.411.telia.com/~u41110133/burn.gif
Tacksam för snabb hjälp!
------------------
Mikarm
mikarmMedlem sedan juli 200065 inlägg Fick en ny brännare igår, var fel på den andra!
------------------
Mikarm