spangoMedlem sedan juni 20008 205 inlägg Jaha, vad ska man använda för fildelningsprogram när man vill byta mp3:or och liknande (inget ©-skyddat, såklart :OO )? Jag har fått för mig att Napster har blivit lite menlöst på sistone, eller har jag fel? Vad rekommenderas?
Finns det något som kan användas från både Linux och Windows vore det inte fel.
------------------
The mud can make you prisoner, the plains can make you dry,
the snow can burn your eye but only people make you cry...
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inlägg Prova Morpheus som du hittar på www.musiccity.com
MattiMedlem sedan dec. 19996 592 inlägg Audiogalaxy fungerar utmärkt om du har bredband. Det fungerar så att du laddar hem ett litet program från webbplatsen som du kör igång.. Sedan söker du på webbplatsen och markerar de låtar du vill ha. Då läggs dessa till i din "nedladdningslista" som ditt lilla program börjar gå igenom.. det kan hända att låtarna du inte vill ha är online - då tankar programmet hem dem senare. Jag fick ner 82 låtar av samma artist efter en sökning.
BitstateMedlem sedan nov. 2000432 inlägg var försiktig bara, kommer inte ihåg om det är morpheus, audiogalaxy eller nåt annat (eller alla) som har fett med spyware och liknande.
------------------
"Happiness is being one of the gang." - C. Schulz
(c) 1971 United Feature Syndicate Inc.
[Redigerat av Bitstate den 26 aug 2001]
Del PeroMedlem sedan feb. 20003 785 inlägg Audiogalaxy rockar, precis som Matti säger... WinMX tycker jag är bra också.
Neo-Modus DirectConnect delar ut alla typer av filer... det är också att rekommendera...
------------------
mvh /
Get In Shape
spangoMedlem sedan juni 20008 205 inlägg AudioGalaxy var det spyware i om jag inte minns fel.
Nån som provat Gnutella?
[Redigerat av spango den 26 aug 2001]
RikardMedlem sedan dec. 199917 055 inlägg (inget ©-skyddat, såklart :OO )
Vackert att se. :e
------------------
med vänliga
Rikard
forumledare, webForum
[Redigerat av Rikard den 26 aug 2001]
MattiMedlem sedan dec. 19996 592 inlägg Spyware går att ta bort.. och om du har en (bra) brandvägg kommer inte någon information att skickas ut om du inte godkänner det först.
GrymtMedlem sedan dec. 20011 685 inlägg Hoppas ja... nu har man då fått något spyware på datorn...
matti; var kunde jag få bort skiten sa du?
Någon som vet något som tar bort hela skiten.
MVH
Peter
------------------
Not yet... but soon.
Direct Connect e oxå ganska bra :)
http://download.cnet.com/downloads/0-3291790-100-5773515.html?tag=st.dl.10001-103-1.lst-7-1.5773515
------------------
...Ganska kul(?) att kolla på olika forum där killar i 16-17 års åldern (kvalificerad gissning) sitter och gnäller på att det är någonting fel på deras Windows 2000 Advanced Server...
Reefer http://program.webforum.nu/wf/Forum11/HTML/000838.html
Hoppas ja... nu har man då fått något spyware på datorn...
matti; var kunde jag få bort skiten sa du?
Någon som vet något som tar bort hela skiten.
Ad-aware
------------------
http://www.liquid.se/pong.html
ZekeMedlem sedan maj 200149 inlägg Dopeflish rockar fett inga spywares säger dom i alla fall . Hemsidan var nere men det finns att ladda ner lite varstans.
mvh Zeke
mappoMedlem sedan apr. 2001664 inlägg Coola killar använder mIRC...
------------------
When God created light, the first shadow was born.
Nä, vi använder FTP :e :p
------------------
...Ganska kul(?) att kolla på olika forum där killar i 16-17 års åldern (kvalificerad gissning) sitter och gnäller på att det är någonting fel på deras Windows 2000 Advanced Server...
Reefer http://program.webforum.nu/wf/Forum11/HTML/000838.html
ZigmaMedlem sedan aug. 200150 inlägg Varför använda massa glassiga spyware program, använd IRC, finns allt där inte bara sunkiga MP3 filer.
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inlägg Varför då installera program över huvud taget när ftp.exe finns med från början. §e
SweyMedlem sedan apr. 20003 971 inlägg eDonkey 2000 är ett schysst program för stora iso- och avi-filer. Programmet fungerar så att det försöker ladda ned från så många personer som möjligt samtidigt. Då garanterar man att hämta filen på snabbaste sätt och man behöver inte oroa sig för att folk ska koppla ned under tiden. Dessutom delar man ut delar av filen samtidigt som man laddar hem den. Det garanterar snabbast möjliga spridning.
Som sagt, en mycket bra program för stora filer.
------------------
- Swey
A hacker from the south
psMedlem sedan juni 2000841 inlägg Morpheus är bra..
Funkar bra att ladda mp3, film + en del annat som jag inte testat så mycket.
------------------
ps » Email » URL