MAGGEMedlem sedan aug. 2000696 inlägg Jag har aldrig haft nån mikrofon till min dator. Men häromdagen så införskaffade jag en. Problemet är att när jag kopplat in den så hör jag min röst i högtalarna men jag kan inte spela in på ljudinspelaren? Vad har jag gjort för fel?
------------------
Som skinheadet sa:
-Jag ska fanimej flytta till ett land där de inte tar emot invandrare!
MorphMedlem sedan juli 2000534 inlägg Ett förslag är att kolla så mikrofonvolymen inte är nerdragen till noll:
Klicka på högtalarikonen i den lilla rutan vid klockan. Välj Options -> Properties. Markera Recording och se till att Mic Volume är markerad i listrutan. Klicka OK. Nu kan du ändra inspelningsvolymen.
------------------
/Morph
-------
Wilhelm Tell? Var det inte han som sköt ett äpple genom huvudet på sin son?" - Hardy Hawk
MAGGEMedlem sedan aug. 2000696 inlägg Tack för det tipset! Nu fungerar inspelningen men... Jag får en himla rundgång? Jag kan ju inte dra ur microfonen varje gång jag spelat in nåt. Jag hör mig själv hela tiden i hötalarna. Vart tar jag bort det?
------------------
Som skinheadet sa:
-Jag ska fanimej flytta till ett land där de inte tar emot invandrare!
MorphMedlem sedan juli 2000534 inlägg Samma ställe, se till att Playback är markerat i Preferences å sen kan du stänga av eller dra ner ljudet på mic:en.
------------------
/Morph
-------
Wilhelm Tell? Var det inte han som sköt ett äpple genom huvudet på sin son?" - Hardy Hawk