McDMedlem sedan mars 20002 137 inlägg
Tjo har fått lånat ett tangent bord med en massa extraknappar... grejan är väl att det är något program man måste ha för att confa dessa...Kostar det pengar? var kan man få tag på ett test/demo ?
Nice en knapp diggar jag verkligen "kolla milen" knappen
trycka på en knapp på tangentbordet och den går och kollar mailen.
Men det bästa av allt finns utgång för mic och högtalare på tangentbordet med volymkontroll faktiskt saknat på min burk...
Tacksam för hjälp.
------------------
[McD - Burgers for the people!]
www.mcdz.net
Hörru du! Vet du nått om flugor i trumpeten?
MuzzafarathMedlem sedan apr. 20001 474 inlägg
Har du kollat på tillverkarens hemsida? Har också ett sånt tangentbord med massa extra knappar, det är så himla skönt att bara trycka på Close knappen istället för att trycka Alt+F4 
stoffe-2kMedlem sedan apr. 20007 795 inlägg
sorry läste fel trode det var till en IBM du ville ha.... 
[Redigerat av stoffe-2k den 15 sep 2000]
McDMedlem sedan mars 20002 137 inlägg
Funkade fint hittade lite drivisar till tangentbordet...
Fråga? Hur gjorde du så att du kan få en knapp som är bunden till ALT+F4 ??? Vad jag har fattat såg år det ju bara att binda till ett visst program och inte ett macro?
Tacksam för lite intruktioner hur du har gjort 
------------------
[McD - Burgers for the people!]
www.mcdz.net
Hörru du! Vet du nått om flugor i trumpeten?
bgustMedlem sedan mars 2000138 inlägg
Fujitsu-Siemens
Ok. Har Fujitsu-Siemens version. Deras drivrutiner/program funkar inte i XP. Finns det något bra universalprogram? Är mest irriterad på "Försätt i viloläge" ovanför ESC.
hydraMedlem sedan dec. 200145 inlägg
tjena! jag har en HP dator med "multimedia tagentbord". om du har en vectra maskin så kan du prova att gå in på http://www.hp.com/vectrasupport/ och hämta drivrutiner till tagentbordet där, har du annan modell får du leta lite. lycka till! :)
bgustMedlem sedan mars 2000138 inlägg
Sorry, Fujitsu-Siemens version av tangentbord syftade jag på.