McDMedlem sedan mars 20002 520 inlägg Har nu letat förbrilt efter info om min cd brännare kan klara overburn... dock inte hittat någe...
Mitsumi 2600TE (2 ggr hastighet max)
Mycket tacksam för hjälp och isf hur mycket kan man överbränna innan det kokta fläsket blir stekt?
------------------
[McD - Burgers for the people!]
www.mcdz.net
Hörru du! Vet du nått om flugor i trumpeten?
BenganMedlem sedan juni 2000690 inlägg Hej,
Du hittar en sida om Mitsumi CDRs här: http://www.mitsumicdr.com/
Man kan logga in med Free/Free
Det närmaste jag hittade var:
I have recently received an answer from Mitsumi to my question if it is possible to burn CDR's larger than 650 MB.
I got the following answer:
The 4801 CDR does support the 80 minute or 700MB CDR media with the 2.03 firmware upgrade available now on www.mitsumi.com.
The 2600 and 2801 CDR drives will also be able to support this media with the new firmware upgrade coming out the 2nd week of January. This firmware upgrade will be available for download on www.mitsumi.com.
Så har du inte redan gjort det så uppdatera Firmware.
Kör du med Nero så brukar det stå i CDR infon (där man väljer brännare) om den stödjer overburn med.
------------------
MvH
/Bengan
www.bengan.com
McDMedlem sedan mars 20002 520 inlägg Tack vår lilla brännings expert!
Jappz har gått över till nero nu efter dina önskemål 
jag kan välja overburn den är inte gråmarkerad...
Men vågar man dra in 745mb på en 80 minuters?
------------------
[McD - Burgers for the people!]
www.mcdz.net
Hörru du! Vet du nått om flugor i trumpeten?
BenganMedlem sedan juni 2000690 inlägg Det var inte den Overburn rutan jag menade utan i CDRecorder menyn där man väljer antingen brännare eller Image burner. Där brukar stå om den stödjer det.
Ja, är det en 800MB skiva så bör det ju gå. Det värsta som hänt mig var att brännaren hängde sig så jag fick bota om man vågar ju inte säga säkert om andra brännare. 
Kör med Mode2/XA och DAO med när du bränner.
------------------
MvH
/Bengan
www.bengan.com