MAGGEMedlem sedan aug. 2000696 inlägg Men det är så mycket man vill veta!
Jag har på baksidan av mitt grafikkort en gul kontakt (DIN kontakt tror jag den kallas). Jag försökte koppla den till min TV idag för att de på foton. Men det funkade inte! Det kom en vit ruta på TV:n men inget syntes. Jag har även en S-video utgång. Vad kan jag andvända den till? Kan jag koppla den och se DVD på TV:n? Är det bara när jag ser på DVD som den utgången funkar? Eller kan jag spela spel på datorn men se det på TV:n?
------------------
It´s nice to be important! But it´s more important to be nice!
CyberPetMedlem sedan dec. 19996 588 inlägg Jupp, S-video utgången ska funka för att kika på DVD på TV:n istället. Du behöver lämpligen en S-out-kabel som kan kopplas till en scart-kabel som i sin tur pluggas in i TV:n.
------------------
/Petra
Veni, Vedi, Visa – Jag kom, jag såg, jag handlade
MAGGEMedlem sedan aug. 2000696 inlägg Men är det bara när jag använder DVD:n som S-videoutgången funkar? Eller kan jag använda TV:n som "skärm"?
------------------
It´s nice to be important! But it´s more important to be nice!
BenganMedlem sedan juni 2000690 inlägg Ibland måste man koppla på videoutgången i skärmens inställningar. Kolla under avancerat knappen i windows skärminställningar eller liknande.
------------------
MvH
/Bengan
www.bengan.com
McDMedlem sedan mars 20002 520 inlägg JAg har en grej där man kan se filmer från datorn via tv:n trådlöst...
Rockar 
------------------
[McD - Burgers for the people!]
www.mcdz.net
Om du inte besöker min sida, så får du en snigel i ögat!