M@rtinMedlem sedan dec. 19992 085 inlägg Jag har för mig att det finns något praktiskt program som gör att man kan översätta midi låtar till ringsignaler till mobilen.. nån som vet vad programmet heter o vart man kan ladda hem det?
------------------
//M@rtin || Peachy.nu\\
"Passa på o va glada nu för man vet aldrig när det blir roligt nästa gång."
BitstateMedlem sedan nov. 2000432 inlägg ingen aning, men även om det skulle finnas är möjligheterna extremt begränsade då ett sådant program bara skulle kunna konvertera midifiler som bara använder ett instrument och en ton itaget. (jämför tex en bastuba (i det här fallet telefonen) med ett piano (eventuell midi fil) ) bastuban kan bara spela en ton åt gången medan pianot kan spela så många tangenter du lyckas trycka ner samtidigt ;)
[Redigerat av Bitstate den 11 jan 2001]
M@rtinMedlem sedan dec. 19992 085 inlägg Jo jag förstår inte riktigt heller hur det kan funka men jag vet att det finns ett sånt program. Jag kommer ihåg att Annelie eller eller vem det var ville ha American Pie på mobilen o då fick tips om nåt program som funkade... men jag hittar inte inlägget nu :(
------------------
//M@rtin || Peachy.nu\\
"Passa på o va glada nu för man vet aldrig när det blir roligt nästa gång."
BitstateMedlem sedan nov. 2000432 inlägg har inte kollat själv, men en polare sa att nokia pc composer (verkar vara progget du letar efter) finns här : http://zor.org/nokiamania/