webForumDet fria alternativet

Android — Installerade Beats Audio på Evo 3D GSM och nu är den helt tyst

Program & appar

4 svar · 1 116 visningar · startad av prplxr

Medlem sedan juni 2012581 inlägg
Frågan#1

Blargh, alltså.

Ingen aning ifall någon kan hjälpa mig här, men jag gör ett försök iaf, för nu är jag desperat.

Jag installerade Beats Audio på min HTC Evo 3D igår i hopp om att få lite bättre tryck på ljudet i lurarna. Efter att den installerat visades "Rebooting failed. Please reboot manually". Jag gjorde det och när telefonen startade igen hördes ingenting längre. Den var helt tyst. Ringsignaler, videoklipp, samtal, alarm... ALLT är knäpptyst och telefonen är i detta skick i princip obrukbar. Jag märker också att så fort jag försöker spela upp något ljud så låser sig telefonen i några sekunder.

Nu har jag avinstallerat detta men problemet kvarstår. What to do, bullen? :'(

Jag gav upp. Hittade ingen lösning på problemet och, som de flesta andra, behöver jag använda min telefon så jag fick lov att återställa en backup.

Medlem sedan aug. 20003 473 inlägg

kolla på Swedroid eller xda om du skulle vilja lösa det

Jag skrev en tråd om det på xda, men det tog för lång tid - enligt mig - så jag gjorde som jag gjorde istället. Men tror du att det kan ge en boost på ljudet i lurarna? Telefonen har väldigt lågt ljud, tycker jag.

Medlem sedan aug. 20003 473 inlägg

Antagligen installerade du helt fel för fel telefon så du fick fel libs osv

Beats är ju bara en ljudprofil (eq inställning)
Du skulle lika gärna kunna köra denna http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2010517
Elller köra in en hel rom som stöder beats likt denna http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1991150

Dock hittar ja ingen separat beats mod så säker du att du ladda ner till rätt telefon

280 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
131 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
146 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
126 ms — ändringar (db)