PotetaMedlem sedan maj 20053 911 inlägg Tjo!
Jag har Spotify Premium och har idag råkat ut för något som jag inte känner igen. Om jag söker på t. ex. Enya (betala räkningarmusik ;)) så kommer sökresultatet upp. Jag brukar klicka på "Popularity" för att få de mest populära låtarna överst. Sedan dubbelklickar jag på översta låten och förminskar Spotify.
Allt lugnt så långt men när första låten (den jag klickar på) tar slut så startar inte nästa låt automatiskt, jag måste alltså förstora upp programmet och klicka på nästa låt varje gång. Har jag kommit åt någon inställning eller knapp? Så här har det aldrig varit förut. :)
Samma sak här. En sak till som knasar, och det är med dockan i W7. Jag har Spotify dockad där nere för alltid, klickar jag på den öppnas spotify, men då får jag två spotify-ikoner i dockan, som båda är öppnade. Blir nog bättre med nästa uppdatering :)
PotetaMedlem sedan maj 20053 911 inlägg
Gildebrand skrev:
Blir nog bättre med nästa uppdatering :)
Aha, har det kommit en uppdatering nyss? Det hade förklarat saken, det känns inte som jag har gjort några förändringar själv.
Nu märker jag att om jag trycker på play-knappen på mitt tangentbord efter varje låt så startar nästa. Jag slipper iaf klicka fram programmet för att lyssna vidare. Fast alla har ju inte mediaknappar på sitt tangentbord...
Dessutom är det inte alltid man sitter vid datorn när man vill lyssna, irriterande är det vilket som.