webForumDet fria alternativet

Spotify gav mig Premium gratis?

10 svar · 3 007 visningar · startad av silfver

silfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg

Har nån annan också fått det? Har suttit och kört Spotify några dagar och undrat varför jag inte får någon reklam. Nu såg jag att det står Spotify Premium i fönsterlisten. :o

Inte är det då jag som betalt för det. Jag tackar!

fiddlerMedlem sedan juli 20023 617 inlägg

Det står premium på min också :), fast med ett "Buy" framför... :(

DannyMedlem sedan juli 200412 913 inlägg

på min står det offline och jag har inte lyckats ändra det... heja! (y) :bire

nitro2k01Medlem sedan aug. 20039 342 inlägg

Har du Telia, silfver? Jag tyckte jag såg reklam att Telia bjuder på Premium. Kanske gäller även existerande kunder?

nitro2k01 skrev:

Har du Telia, silfver? Jag tyckte jag såg reklam att Telia bjuder på Premium. Kanske gäller även existerande kunder?

Ja, det stämmer nog! Så hur fungerar det? När jag är hemma hos någon annan får jag inte Premium? Men jag tror inte syrran får det på sin dator, om det nu är Telia som bjuder på't.

QuidMedlem sedan juni 20006 025 inlägg

Det borde ju vara kopplat till ditt konto hos Spotify.

Quid skrev:

Det borde ju vara kopplat till ditt konto hos Spotify.

Jag förstår inte varför de skulle premiera mig bara sådär eftersom jag haft Spotify i ett år. Och varför just jag får det hemma och inte de andra Spotify-användarna?

Spotify account info skrev:

You are currently using Spotify premium. Your account is associated with our partner Telia, please refer to Telia for questions regarding your subscription.

QuidMedlem sedan juni 20006 025 inlägg

Jag har också Telia, men mitt konto kommer inte ifrån dom och jag har inte blivit uppgraderad till premium.

Har du fått kontot via Telia? I så fall kan det ju vara så att Telia har gett premium till alla konton som kommer ifrån dom.

Quid skrev:

Jag har också Telia, men mitt konto kommer inte ifrån dom och jag har inte blivit uppgraderad till premium.

Har du fått kontot via Telia? I så fall kan det ju vara så att Telia har gett premium till alla konton som kommer ifrån dom.

Nej, jag registrerade mig på Spotifys hemsida och väntade på en invit för ungefär ett år sen, eller mer. Så jag är lite förbryllad, men tacksam, just nu. :)

jofaweMedlem sedan mars 20062 194 inlägg

Nån snäll och vänlig själ kanske har bjudit dig .. går ju faktiskt göra så :P

DanneStMedlem sedan feb. 20041 311 inlägg

Jag tror de helt enkelt har lite dålig koll på sina premiumkonton!
Köpte premium för flera månader sedan och har bara behövt betala en enda gång, tills för en vecka sedan då det kom en faktura...

127 ms totalt · 3 externa anrop · v20260731065814-full.30151723
0 ms — hämta forumlista (cache)
0 ms — hämta statistik (cache)
124 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)