webForumDet fria alternativet

Mobilens sms till datorn?

2 svar · 1 475 visningar · startad av Need

NeedMedlem sedan nov. 2001195 inlägg

Tja! Letar efter något bra program som gör så att man kan ta emot & skicka sms från mobilen genom datorn.

Finns det t.ex någon plug-in till Thunderbird som gör så man kan skicka och ta emot sms genom detta. Använder förnärvarande Digsby, som är kopplad till Facebook, MSN och Thunderbird så jag tänkte om man kunde få sms:en till Thunderbird så skulle man kunna se när man fick ett nytt sms i Digsby. (allt i ett)

Har en HTC touch med Windows 6, och man kanske skulle kunna ansluta den med hjälp av usb-kabel?

Tack för hjälpen :)

LoLoMedlem sedan feb. 20072 750 inlägg

Japp. FireFox har SMS Sidebar. Hur det fungerar med Digsby vet jag tyvärr inte. :i
Utförlig beskrivning

This addon allows you to send SMS over a internet gateway. It provides advanced SMS features that are not available on cellphones or other services and a smart interface to optimize your experience.
I have choosen the very reliable Aspsms.com in Switzerland as gateway to the mobile world. They're cheap and give away free start credits. Why pay you ask? Well, have a look at the...

https://addons.mozilla.org/sv-SE/firefox/addon/6617

Red/ bara skicka.

Danne VMedlem sedan aug. 20068 090 inlägg

Skype.
Annars: Har du Mac så kolla in Blue Phone Elite. Jag har haft den ett par år - perfekt.

132 ms totalt · 3 externa anrop · v20260731065814-full.fb544a5a
0 ms — hämta forumlista (cache)
0 ms — hämta statistik (cache)
130 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)