webForumDet fria alternativet

Användarvänlighet: Nya versionen av Windows Live Messenger.

Program & appar

2 svar · 426 visningar · startad av oskars

Medlem sedan nov. 20051 317 inlägg
Frågan#1

Hej!

Jag har ett spel till Gameboy Advance jag tycker om väldigt mkt... UNO Freefall heter det... Det är fint uppbyggt och snyggt... men helt ospelbart för mig eftersom spelet bygger på att man ska para ihop färger och lila och blå i det spelet är taskigt nära varandra, så jag kan ju inte spela spelet!!! Jättetrist.

Idag har jag laddat hem nya versionen av Windows Live Messenger (version 2009). Kul tänkte jag. Alltid roligt med nya versioner av program man alltid använder.

I alla(?) tidigare versioner har ens kontakters status representeras av olika ikoner (Strax tillbaka, upptagen osv...). Förstår ni hur kul jag tycker det är, nu när Micro$oft istället har valt att ersätta ikonerna med OLIKA FÄRGER istället? Jag klarar inte av att hålla kolla på alla olika färgklickar i MSN-listan. Det går inte att särskilja dom för mig. Eller ... jag klarar det ... men det tar tid för mig, och jag måste koncentrera mig.

En jättemiss av MS, tycker jag?!

:(

Mvh
Oskar

Medlem sedan dec. 19995 718 inlägg

Gå in på verktyg, alternativ, layout och klicka i "visa statusinformation i etiketter". Då står statusen i klartext efter namnet.

Medlem sedan nov. 20051 317 inlägg

Tack för tipset! Mkt bättre, men det var bättre innan i dom tidigare versionerna! :)

267 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
128 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
135 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
127 ms — ändringar (db)