hur kan man ta bort en blokering från MSN?
MSN blokering
17 svar · 712 visningar · startad av Auric
rättare sagt hur får jag en person som jag blokerat från kontakter utan messenger kategorin till en för kontakter med messenger
Varför läser sig inte folk att skriva utförligt vad det är de vill göra? Kom igen Auric.
Har du blockerat en person och vill ta bort blockeringen av personen? Har du tagit bort personen helt från MSN eller har du kvar den i listan? Vilken version av Messenger använder du dig av och på vilket operativsystem?
Eller är det en blockering i brandväggen du vill ta bort?
Engelsk version av MSN
Tools --> Options --> Privacy
Där hittar du lista på godkända och blockerade.
ok men hur gör jag för att få det till en kontakt med messenger?
Lägg till personen i adressboken på msn?
epost adressen ligger i msn kontaktlista som kontakt utan MSN längst ner men jag vill flytta upp den så det går att skicka snabbmedelande inte bara e post
Lägg till personen som kontakt.
det är en kontakt. men utan messenger.
Auric skrev:
det är en kontakt. men utan messenger.
Saknar kontakten messenger? Då är det svårt att skicka snabbmeddelanden till den personen. Då blir det e-post.
Be kontakten skaffa "MSN"...
:OO
Ja har inte kontakten messenger blir det väldigt svårt att använda MSN och skicka meddelande med till den kontakten.
nej jag kar skickat snabbmedelanden till kontakten innan men blev sur på honnom och blokerade honnom. men kom på att det kan nog vara bra att ha honnom som snabbmedelandekontakt. a skitsamma jag raderar honnom och lägger till honnom igen funkar inte det så får det va så
Fredde Mannen skrev:
Saknar kontakten messenger? Då är det svårt att skicka snabbmeddelanden till den personen. Då blir det e-post.
Be kontakten skaffa "MSN"...
:OO
Äh så hann du före..
Flyttas från Unix, Linux & BSD.
kanske är JAG blokerad va kontakten?
Precis.. Kan vara åt det hållet också. Du får väl fråga i ett mail till användaren.