Hey.
har en inbyggd webcamera i nya laptopen, och den vill inte fungera med andra program än med just HP's-webcam program, men det är ju sådär kul, fungerar inte ihop med msn eeller sidor som stickam (live chat-sidor) någon mer som har samma problem, och någon som vet hur jag fixar detta?
Har för mig det fungerade som det skulle en eller två gånger med msn, men vill inte längre.
Den säger att den inte är inkopplad eller så används den av ett annat program, men jag har ju inget annat igång, och hur ska jag kunna koppa ur den om den är inbyggd? ;)
inbyggd webcamera ?
5 svar · 839 visningar · startad av BeTTz0R
Kanske inte till någon hjälp alls: men det låter ju faktiskt som om HP's cam program alltid är igång. Och aldrig "släpper" kameran, kan det vara så?
/pebi
pebi skrev:
Kanske inte till någon hjälp alls: men det låter ju faktiskt som om HP's cam program alltid är igång. Och aldrig "släpper" kameran, kan det vara så?
/pebi
mjo jag har tänkt på det med, men det är en liten lampa som lyser när den är igång, och den lyser ju inte annars.. men jag vet inte.. läskig tanke att någon kanske sittero tittar på en nu dock ;) men så illa är det väl ändå itne..
men ah, nä jag vet inte riktigt hur man ska göra dock
Som sagt, jag har ju ingen aning.
Men du kan ju testa att göra något riktigt skumt framför datorn.
Dyker det upp på youtube vet du att dina misstanker var riktiga ;)
haha nah, kanske inte borde riskera det ;D
Flyttas från Windows.