webForumDet fria alternativet

snabb hjälp behövs!!!

1 svar · 330 visningar · startad av Dellamorte

DellamorteMedlem sedan feb. 2006360 inlägg

tjena!!!
jag sitter här på en lånad laptop då mindator har flippat ut helt :(
I förra veckan så hände något. när jag startade upp datorn så va de en blandning mellan xp och windows 98, startmenyn va 98 medan allt annat va xp. sen så gick de inte att öppna några program eller filer så de va bara att starta om datorn. när den startade igen så fungerade de att öppna program men internet fungerade inte.
Nu när jag har testat ett tag så har jag bestämt mig för att installeras om hela datorn, tänkte då börja lägga över alla bilder och allt annat som jag vill spara på min ipod. men då så går de inte att kopiera några filer eller mappar :l och datorn hittar inte min ipod heller, men om man går in på "enhetshanteraren" så finns ipoden där menhar ett gult " ! " fram för sig,försöker då gå in på egenskaper utan att lyckas

är de någon som har några tips på vad man kan göra?

jag funderade på om de går att koppla ihop denna datorn med min med hjälp av en nätvärkssladd och på så sätt föra över filerna till denna datorn.tror ni att de skulle fungera?

är väldigt tacksam för all hjläp nu kan komma med

AkerlundhMedlem sedan maj 20031 682 inlägg

Testa starta upp datorn i felsäkert läge och koppla in ipoden och se vad som händer.

Fungerar nätverksenheten så borde du kunna föra över data vi nätverket tycker man.
Skulle nu inte detta fundera så rekomenderar jag dig att ta ut hårddisken och sätta den som slav i en annan dator och på så sätt överföra filerna.

120 ms totalt · 3 externa anrop · v20260731065814-full.fb544a5a
0 ms — hämta forumlista (cache)
0 ms — hämta statistik (cache)
117 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)