webForumDet fria alternativet

Skin/plugin för winamp?

4 svar · 476 visningar · startad av jockelw

jockelwMedlem sedan sep. 200254 inlägg

Jag tänkte använda min mobil för att styra laptopen på tv via bluetooth när man sitter i soffan och dricker en grogg typ, :) och då skulle jag vilja kunna byta låt, artist, album osv enkelt och även kunna spela upp en film snutt om man skulle vilja det.. Styrningen mellan dator och mobil funkar, det är kanon och nya winamp (v.5.5) har alla funktioner jag önskar, men när man kör datorn på tv:n så blir dom "små" knapparna i winamp rätt så mycket mindre om ni förstår. Så det jag söker är en typ av skin eller plugin som liknar Windows media center som finns för windows fast liknande för winamp, så att winampen blir mer lättnavigerad..

Några tips och förslag vore kanon.. Har sökt lite på winamps sida men inte hittat någe som jag skulle kunna använda.. kanske finns någe program som kan använda sig av winamp eller liknande.

Tack på förhand och God Jul.. :D

GlitterMedlem sedan juli 2003465 inlägg

Vad har du för mobil?

Har du en telefon med symbian så finns det endel program som löser det riktigt smidigt.

jockelwMedlem sedan sep. 200254 inlägg

Glitter skrev:

Vad har du för mobil?

Har du en telefon med symbian så finns det endel program som löser det riktigt smidigt.

Nej tyvärr inte, jag har en SonyErcisson W810i med deras egna Fjärrstyrning..

maydayMedlem sedan aug. 20003 473 inlägg

Jag använder ett 3:e parts program i min 810 till att fjärstyra ... funkar bättre o e snyggare än ericssons egna
Letat efter det nu åt dig men hittar det inte ...

stoffe-2kMedlem sedan apr. 200010 782 inlägg

Om du tycker knapparna är för små kan du enkelt få de i "dubbel" storlek genom att trycka ctrl +d (eller trycka på d:et i vänster "menyn" i winamp)

127 ms totalt · 3 externa anrop · v20260731065814-full.30151723
0 ms — hämta forumlista (cache)
0 ms — hämta statistik (cache)
124 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)