Laki_gbgMedlem sedan dec. 2004241 inlägg Jag läste för ett tag sen om att det fanns program som man kan installera på en mobiltelefon och då hålla reda på vad mobilen används till, vem det rings till, vem som ringer, sms o allt sånt...
Jag driver ett mindre företag och mobilkostnaderna har skjutit i höjden så jag vill kontrollera ifall mina anställda använder mobilen till det dom ska eller ifall dom ringer privata samtal med...
Vore väldigt tacksam för svar...
Är det inte bättre att skaffa ett bättre abbonemang. Telia har t.ex. ett för 599:- + moms med fria samtal (inga uppkopplingsavgigfter heller) till telia och hemmatelefoner och 300fria minuter till andra nät. (tror det var 300 iaf)
Laki_gbgMedlem sedan dec. 2004241 inlägg Jag har tänkt tanken men eftersom mobilerna används ganska mycket utomlands med så blir det ingen bra lösning...
varför inte bara skriva en "policy" och låta de anställda skriva under och ge dom säg 1000Kr/månad att ringa för, efter det så ska de specificera fakturan.. att installera program för att spionera på dina anställda kommer bara att få de till att sparka bakut och skrika efter facket.
Är det mycket utomlands så är det ju inte lätt att specificera inkommande samtal.
:stefan:Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg Jodå, inkommande samtal i utlandet syns - om jag minns rätt från tiden på Telias kundtjänst... ;)