... och du pratar om Windows eller?
När det händer för mig brukar det vara problem med minnet, då brukar jag rensa lite och stänga program jag inte använder. Hjälper inte det?
9 svar · 929 visningar · startad av learn
Ibland fungerar det inte att kopiera och klistra in på min dator, varken Ctrl + C eller högerklick... Riktigt störande att behöva starta om datorn stup i kvarten!
Allt annat fungerar som det med tangentbord och mus.
Någon som tror sig veta vad det kan bero på??
Tack på förhand
... och du pratar om Windows eller?
När det händer för mig brukar det vara problem med minnet, då brukar jag rensa lite och stänga program jag inte använder. Hjälper inte det?
Ja, jag kör Windows.
Nä, jag tror inte att det är problemet. Datorn kan vara helt nystartad och få program är startade....
Har själv samma problem ibland, även att print screen inte vill fungera. Där är det restart som gäller.
Jobbigt, riktigt störigt
va!? ...vad sjukt... men är det bara vissa knappar då och samma varje gång? Håll ut... snart kommer Windows Vista så man får en anledning att installera om allt... :) det brukar lösa sådana märkliga problem...
Nu har DET även smittat av sig på piltangenterna...! Ibland måste jag helt enkelt starta om datorn trots att den precis startats!
testat att koppla ur tangentbordet och koppla in den igen?
testat att byta tangentbord?
The_Hulk skrev:
testat att koppla ur tangentbordet och koppla in den igen?
testat att byta tangentbord?
Jäpp!
Jäpp!
x(
testa att, om du har USB-tangentbord, testa med ett PS/2... och tvärtom... liksom försöka komma undan hela kedjan i det där...