LadytronMedlem sedan feb. 2005248 inlägg Hej,
Jag skulle behöva vara inloggad på två MSN-konton samtidigt. Windows Live Messenger + Windows Messenger funkar att köra tillsammans, men Windows Messenger känns föråldrat och har inte alla de funktioner jag behöver. Jag vet att man kan patcha de tidigare MSN-versionerna för att bl.a. kunna vara inloggad på flera konton samtidigt, men detta fungerar tyvärr inte i Windows Live Messenger.
Är det någon som har några förslag?
@ndersMedlem sedan juni 200032 969 inlägg Du har ju alltid möjligheten att använda Miranda, Trillian eller annan tredjepartsprogramvara, men det beror ju såklart på vilka funktioner du behöver.
LadytronMedlem sedan feb. 2005248 inlägg
@nders skrev:
Du har ju alltid möjligheten att använda Miranda, Trillian eller annan tredjepartsprogramvara, men det beror ju såklart på vilka funktioner du behöver.
Tack för svaret. Jo, det går ju såklart, men använder hellre en MSN-programvara.
SjodahlMedlem sedan maj 20033 218 inlägg Går väl att patcha nya med med A-patch?
Inte testat iofs, men för mig att jag sett alternativet.
OkkidoMedlem sedan maj 20007 492 inlägg Jag har iallafall patchat med A-patch och kör två msn på tidigare beta-versioner. Så det bör fungera utan problem. En massa RAM tar det däremot.
LadytronMedlem sedan feb. 2005248 inlägg Jaså? Har inte hittat det alternativet, ungefär vad heter det?
Nate.AMedlem sedan mars 2006296 inlägg