OkkidoMedlem sedan maj 20007 492 inlägg Tja, har brutala problem med msn nu. Tar en kvart att logga in och när jag väl loggat in så är antingen alla mina kontakter borta eller så ser jag bara 10 stycken. Trodde först det var för att jag dragit in Live Plus! men efter att ha formaterat fanns problemen kvar.
Nån som känner till felet?
cokMedlem sedan dec. 2005664 inlägg Har för mig att jag läste på min msn på jubb att tänsten kunde ha/bete sig lite konstigt idag!
silfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg Min polare hade samma problem i går. Alla hans kontakter försvann efter att han installerat Live Messenger. Men det verkar som att det är nåt strul på deras server.
carl_xMedlem sedan mars 20001 858 inlägg Jag hade samma problem igår. Dock inga problem idag.
maydayMedlem sedan aug. 20003 473 inlägg dra hem miranda
där kan du kolla enklelt vilka av dina kontakter som fins sparade på server o vise versa
du ser all info om ditt konto istortsätt
skulle du falla för miranda så gör ju det inget ... tar mindre minne snabbare o går att scinna o pysla med i oändlighet
OkkidoMedlem sedan maj 20007 492 inlägg Okej, inget fel här mao. Var rädd för att jag testat nån sunken version för mac igår och det var efter det det började strula. Aja, bara hålla ut.
OkkidoMedlem sedan maj 20007 492 inlägg
mayday skrev:
dra hem miranda
där kan du kolla enklelt vilka av dina kontakter som fins sparade på server o vise versa
du ser all info om ditt konto istortsätt
skulle du falla för miranda så gör ju det inget ... tar mindre minne snabbare o går att scinna o pysla med i oändlighet
Nä tack, jag har redan Adium som fixar detta. Miranda är annars ett program som är riktigt vidrigt.
Okkido skrev:
Nä tack, jag har redan Adium som fixar detta. Miranda är annars ett program som är riktigt vidrigt.
du menar att det inte är i apples pastelfärgs schema ... §jr
OkkidoMedlem sedan maj 20007 492 inlägg
stoffe-2k skrev:
du menar att det inte är i apples pastelfärgs schema ... §jr
Nä jag menar att det är ett program som är allt annat än bra. Vad apples "pastelfärgs schema" har med det att göra vet jag inte...?
Skulle jag köra något annat program än Messenger på PC blir det GAIM.
maydayMedlem sedan aug. 20003 473 inlägg EM vad har du imot miranda om ja får fråga
Fick du för många valmöjligheter på vad du vill ha eller?
den levereras basic för du ska ha möjligheten o lägga till vad du vill ha istället för M$ som äter minne o ser ut som nån tappat hela färgpaletten på grafikerns bord
OkkidoMedlem sedan maj 20007 492 inlägg Nja det enda problemet jag hade med miranda var att meddelande inte kom fram och jag kunde inte ta emot vissa. Det räcker för mig.
Så snälla mayday, jag har kört miranda i säkert två år, jag vet hur programmet osv osv och jag är inte intresserad av att köra det. Gå och predika nån annanstans.
carl_x skrev:
Nu har jag problem.
nu? :OO det har vi vetat länge... §jr
- Vad har du för dator problem nu?
carl_xMedlem sedan mars 20001 858 inlägg
stoffe-2k skrev:
nu? :OO det har vi vetat länge... §jr
- Vad har du för dator problem nu?
Haha! Hade bara lite problem med att logga in på Messenger, precis som vad tråden handlar om. För övrigt stavas det "datorproblem". §e
JymdisMedlem sedan mars 20016 260 inlägg Enligt en källa på ett annat forum så har Microsoft problem med den interna kommunikationen mellan deras servrar.
maydayMedlem sedan aug. 20003 473 inlägg
Okkido skrev:
Nja det enda problemet jag hade med miranda var att meddelande inte kom fram och jag kunde inte ta emot vissa. Det räcker för mig.
Så snälla mayday, jag har kört miranda i säkert två år, jag vet hur programmet osv osv och jag är inte intresserad av att köra det. Gå och predika nån annanstans.
ja predikar inte.
vet att du är ett hopplöst fall o en såinihelvete envis jävel .... :P
tyckte bara han skulle använda funktionen i programmet för o övervaka sin serverlista.