Tjena!!!
Jag har en fråga angående Daemontool...jag började installera ett nerladdat Doom 3 idag...allt gick bra fram till installationen sa till att jag skulle byta cd-skiva till cd 2...jag högerklickar då på DT iconen ner till höger och väljer "Virtual CD/DVD-ROM och sedan Device 2: (eftersom de andra är upptagna) väljer där efter att mount image och letar rätt på andra "cd:n" och när det är gjort så öppnar jag den och får fram denna skylt......någon som vet vad jag ska göra??? det har hänt på andra spel oxå...men då har jag fått igång det på något sätt kommer inte ihåg hur tyvärr...hoppas att någon kan säga hur man gör...Tack på förhand
Daemontools
7 svar · 434 visningar · startad av Dellamorte
Testat köpa spelet?
Du med ditt Daemon Tools. Nästa gång, ta den versionen som fungerar bra! ;)
nä jag bara skojjade, alltså, jag har aldrig nånsin sett det där felmeddelandet, vad konstigt du, men om du kör med bara en enhet då, går det att installera spelet då?
Danny skrev:
Du med ditt Daemon Tools. Nästa gång, ta den versionen som fungerar bra! ;)
nä jag bara skojjade, alltså, jag har aldrig nånsin sett det där felmeddelandet, vad konstigt du, men om du kör med bara en enhet då, går det att installera spelet då?
hehe aa men vad ska man göra när f*nskapet inte fungerar :(
menar du att jag ska ta bort alla andra mountade filer och och bara använda en???
Testa Alcohol 120% eller något annat liknande program.
karlj87 skrev:
Testa Alcohol 120% eller något annat liknande program.
vill helst inte använda Alcohol 120% utan vill använda Daemontools men annars så kandet ju fungera
problemet löst... jag mountade alla "cd-skivorna" samtidigt och startade sedan installationen...det fungerade hoppas nu att det inte blir fler problem med Daemontools :)
aha... jo det är ju bättre att stoppa i alla innan, om nu spelen stödjer det, oftast tycker jag dom inte gör det. Om man har CD2 i en annan enhet än CD1 så sedan när den vill ha... "dööh, var är nu CD2?! nä jag orkar inte leta, vi frågar istället"... idiotspel! :)