tjena!
jag har ett problem angående Daemontools...ett mkt bra program...när jag startade upp datorn i dag så kom det upp en skylt som sa att daemontools hade stött på ett problem och var tvungen att avslutas...jag testade å öppna det igen, gick inte...startade om datorn samma skylt kom upp...försökte installera om det men samma skylt kom då upp igen...det går inte ens att avinstallera om...någon som vet vad det är för fel??? :(
Daemontools
10 svar · 517 visningar · startad av Dellamorte
installera om själva drivrutinen kanske?
Kör du 64 bitars är det kört!
vad menar du???
tror Lasp menar att om du har WinXP x64 så är det kört?! Kan ju inte vara kört med 64-bits CPU iaf för det har jag och det funkar bra här :)
Rätt tolkat Det är 64 bitars versionen som Daemon inte fungerar i.
När jag påtalade detta och frågade när en sådan kan komma blev jag utskäld för jag skulle minsann betala!!! Trots att jag testar som privatperson ! sick Men programmmet är bra.
använder inte 64 bitars...jag fick DT att fungera efter att jag tagit bort hela mappen med allt som tillhörde DT...startade om datorn och fick det att fungera...men nu när jag startade datorn idag så kommer samma jä*la skylt upp igen :( vill ju inte hålla på att ta bort mappen och installera om programet hela tiden...
om du inte orkar felsöka kan installera typ alcohol eller nåt istället... funkar likadant :)
hur felsöker man en sådan sak då??? kan ju iofs installera alcohol men tycker inte att det är lika bra
ja det är frågan... jag skulle nog försöka få bort det totalt, dvs alla filer, registerposter och skit som ligger kvar... sedan städa windows lite och scanna hårddisken och sådär... sedan installera det igen... det ska ju liksom fungera bra tycker man :)
man kan ju hoppas iaf...men jag ska snart installera om hela datorn så får väl stå ut med detta problem ett tag till :) men surt är det iaf :(