carl_x skrev:
Då så, Okkido hade inte fler att ge ut. Nu får någon ta sitt ansvar och ge en till mig.
Skickat :)
55 svar · 2 514 visningar · startad av legis · sida 3 av 3
Detta kanske ska till caféet istället, men jag börjar här. Har runt 10 invitationer till Messenger 8-betan. Priva mig er emailadress (den ni använder för messenger) om ni vill testa.
Läs frågan i sin helhet →carl_x skrev:
Då så, Okkido hade inte fler att ge ut. Nu får någon ta sitt ansvar och ge en till mig.
Skickat :)
Okej, jag gillar fan 8 ratt mycket nu. Javligt mycket blaffs och blajs.
Fonsterna nar man pratar med en ar enorma mot vad jag ar van vid, men sota farger!
Fönsterna kan man väl iofs trimma ner till att bli minst lika fria från blaffs som tidigare?
Jag vill ha! :D webmaster@l2arts.com
legis skrev:
Fönsterna kan man väl iofs trimma ner till att bli minst lika fria från blaffs som tidigare?
Jag ar en AdiumX och Gaim anvandare innan. Dar har man inget extra alls. Ett falt for chatten och ett falt for input. (Med verktygsraden dold)
Har har man en verktygsrad med stora ikoner.
Tva rader for namn och epost-adress.
10px mellanrum mellan chatt-faltet och input-faltet och sen i inpute-faltet 4 ikoner. Sen en ENORM Send-knapp och en gigantisk Search knapp.
Under det tva ikoner till for att skriva eller rita.
Jag vill ha
Chat-falt
Input-falt
Inget mer! :)
Jag har:
En rad för namn och adress
Ett fält för text
Ett fält för input
Nya versionen som kom idag känns lite läckrare och mer distinkt än den tidigare betaversionen. Jag börjar faktiskt överväga att gå över helt till messenger när 8:an släpps i skarp version, så bra och smidigt känns det..!
Ja, varför inte, PM:a mig så får ni en slängkyss!
Tar gärna emot en inbjudan om någon har en över. kristoffer@theflamingmoes.net är adressen.
tack på förhand.
Någon som har en invite till Live Mail? Tar den gärna via PM eller coccozz[at]gmail.com ;)
m_soderlund skrev:
Nya versionen som kom idag känns lite läckrare och mer distinkt än den tidigare betaversionen. Jag börjar faktiskt överväga att gå över helt till messenger när 8:an släpps i skarp version, så bra och smidigt känns det..!
Vad är det jag har sagt hela tiden? :OO :e
carl_x skrev:
Vad är det jag har sagt hela tiden? :OO :e
Men det är stor skillnad på messenger 8 beta och messenger 7.5 som är så ostrukturerat så det finns inte. ;)
Ingen som hade en invite till LiveMail?