Om man råkar öppna en PDF-fil direkt i Firefox så skiter sig Firefox under tiden PDF-filen öppnas. Samma sak gäller då filen stängs. FireFox slutar att reagera.
Har man andra www-sidor öppna så kan man ibland inte se dem heller.
Irriterande!
6 svar · 329 visningar · startad av jme
Om man råkar öppna en PDF-fil direkt i Firefox så skiter sig Firefox under tiden PDF-filen öppnas. Samma sak gäller då filen stängs. FireFox slutar att reagera.
Har man andra www-sidor öppna så kan man ibland inte se dem heller.
Irriterande!
jaså... här funkar det bra... annars kan du ju ställa in så att PDF'arna öppnas externt (direkt i Acrobat Reader istället för i webläsarn). Testa att uppgradera till Firefox 1.5 då... det är ändå en bra sak att göra för den är lite bättre :)
Jag brukar välja spara som om filen är en pdf men ibland så hinner jag trycka och då är det försent. ;)
Jag väntar lite med att uppgradera till 1.5. Jag har hört att det är lite småbuggar i den.
Annars inget ont om FF! :)
Pdf lyckas krasha mitt FF lite titt som tätt, så knappt jag orkar öppna dem därigenom längre. Opera har också en skön feature där den går upp i 100% och krashar om man råkar klicka bakåtknappen på musen när man läser en pdf. Det är spännande att försöka komma ihåg det varje gång. :)
testat PDF downloader pluginet?
sök på deras sida fins med där
den funkar merd 1.0-1.5