silfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg Alltså. Miranda är världens buggigaste program. Men jag tänker inte överge det ändå. Sen jag installerade maydays tips så försvann min text-funktion. Nu så skriver jag med arial till alla och det går inte ändra. Se bifogad bild - där allt är inställt på verdana.
Vad ska jag göra?
DannyMedlem sedan juli 200412 913 inlägg Men... 4.0.3!? Är det nån beta eller?! 4.0.1 är den som finns på deras hemsida ju. Den kör jag med och fungerar bättre än någonsin :) ...testa att installera den istället då... den är stabil, lika stabil som dr alban (haha... tänkte på UlfT's signatur)
maydayMedlem sedan aug. 20003 473 inlägg du kan ändra fon under
Options > message and sessions / fonts and colours
simpelt
silfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg
mayday skrev:
du kan ändra fon under
Options > message and sessions / fonts and colours
simpelt
Den där menyn har inte jag. Ge mig en skärmdump.
DannyMedlem sedan juli 200412 913 inlägg Det där finns inte på v0.4.0.1. Det jag trodde Silfver menade är det som är markerat i min screendump. Men det verkade ju inte påverka hans inställningar ändå av nån anledning.
silfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg
mayday skrev:
där har du en
Den menyn finns inte i min version, trots att jag installerade samma version som dig. Saknar jag nåt plug-in eller liknande?
Danny, du har rätt. I den menyn så spelar det ingen roll vad jag ändrar till, det händer inget ändå. :l
maydayMedlem sedan aug. 20003 473 inlägg vilken list hanterare har du?
clist
Clist+
Clist_nicer
fins ju massa kan bero på det samt om du använder tabsrm
silfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg Under plugins har jag en fil som heter clist_classic.dll
maydayMedlem sedan aug. 20003 473 inlägg Ok själv kör jag med Clist_MW multiwindow rekomenderar den fins på mirandas hemsida o ladda hem
kanske fins med i din men körs bara inte
silfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg Installerade om hela skiten. Nu fungerar det inte alls...
silfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg Miranda säger jag bara... :e Hur som helst. Jag hittade Clist_MW multiwindow, men man behövde tydligen komplettera med nåt menyprogram. Alla länkar är döda...
But note: menu fully worked only when you use miranda with new menu module patch.
Kan du ladda upp den filen som behövs?
maydayMedlem sedan aug. 20003 473 inlägg silfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg