storkMedlem sedan juni 2001239 inlägg Hej
Jag skulle vilja höra era åsikter kring programmet skype. Jag funderar bland annat på det här med ljudkvalité. När skype kom sades det att ljudkvalitén skulle vara bättre än mellan vanliga telefoner. Hur pass bra tycker ni att ljudkvalitén är?
Själv tycker jag att den är sådär. I skype out är den ibland ännu sämre men det varierar. Ibland är den bra.
En annan fråga är om man borde köpa en skype-telefon för att få bättre ljudkvalité? Någon som har några erfarenheter av sådana.
Som sagt alla era åsikter om skype är välkomna i den här tråden.
cazeMedlem sedan sep. 20016 059 inlägg Jag ställer mig positiv till Skype då det för mig fungerar utmärkt. Kan hända ibland att det går lite segt med hastigheten men det är bara om jag använder bandbredden aktivt. Skype out har jag tyvärr ingen erfarenhet av.
OkkidoMedlem sedan maj 20007 492 inlägg Jag gillar Skype, jag har bade SkypeOut och SkypeIn. Fungerar alltid klockrent, det enda negativa ar att min uppkoppling dar hemma suger for att jag lanar grannens, sa ljudkvaliten ar darefter. Men nar jag sitter pa stallen med stabil uppkoppling sa tycker jag ljudkvaliten ar battre an att ringa fran mobil i usa till hemtelefon/mobil i sverige.
storkMedlem sedan juni 2001239 inlägg Tack för två bra kommentarer. Finns det fler som har något att skriva i den här frågan.