webForumDet fria alternativet

Göra egen DVD

Program & appar

6 svar · 386 visningar · startad av fisken02

Medlem sedan aug. 2001181 inlägg
Frågan#1

Jag spelade in Iron Maiden på min HD-DVDRecorder. Men jag fattar inte hur man gör en egen DVD av inspelat material? Har läst på varenda forum på hela nätet och testat säkert 20 olika program, men det är ju så jävla krångligt hela tiden, jag letar efter ett program som är LÄTT att förstå och som inte kräver nån längre inkörningsperiod..
Nån som har ett förslag på ett lätt och användarvänligt program för att kunna bränna ut min konsert? Alla förslag emmotages hjärtligt!!!

Jag vill kunna göra mina egna menyer dessutom...

Medlem sedan maj 20018 027 inlägg

Är det någon speciell anledning till att du inte vill bränna ut konserten direkt med din HD-DVDR-recorder?

jag spelade även in intervjun som var dagen innan, så jag vill lägga det som extramaterial, men jag vet inte hur man gör? Nån idé?

Medlem sedan maj 20018 027 inlägg

Bränna ner det med hd-dvdr-recordern? :) Jag vet inte vad du har för spelare, men det funkar med min. Antar att man brukar kunna bränna ner flera program med de flesta hd-dvdr-recorders som finns.

Medlem sedan juli 200412 913 inlägg

Jag brukar rekommendera Ulead DVD Movie Factory. Det programmet har jag själv gjort några DVD plattor med, finfint det. Var iofs ett tag sedan, kanske kommit nåt bättre.

Medlem sedan mars 20023 561 inlägg

Flyttas från Musik, TV & Film.

Josef, Moderator

255 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
124 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
127 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
125 ms — ändringar (db)