webForumDet fria alternativet

komplett skydd? är detta....??

Program & appar

22 svar · 737 visningar · startad av hjarterkung · sida 2 av 2

Frågan, av hjarterkung

Hej! Jag är lite nyfiken på hur det fullständiga skyddet mot virus/trojaner/maskar/monster m.m. skall se ut. Just nu har jag Windows xp sp2 brandvägg avast: home antivirus ad-aware se professional edition tuneup utilities 2004 perguardian 2 spyWare Blaster3,3 spyware guard2,2 spybot search & destroy1,2 webroot spy sweeper mozilla firefox är detta ett tillräckligt skydd? eller har jag för lite

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan juni 20052 inlägg

hjarterkung skrev:

kollade upp nu exakt vad det hette!
när man scannar på ad-aware så får man upp massa "filer" som

HÄR ÄR ETT UTKLIPP UR RAPPORTEN FRÅN AD-AWARE, VISAR VILKA FILER SOM DEN HITTADE!...//

//... Jaha vad betyder dom där sakerna och hur tar man bort dom! ad-aware klarar inte av det dom är tillbaks vid nästa scan efter ad aware trott att dom blivit borttagna!

vad skall jag göra åt det här?

Du har bl.a. fått in knepig ohyra som VX2 och Nail i ditt system.

Sedan Lavasoft, som tillverkar Ad-Aware, stängde sitt supportforum har några av de skickligaste oberoende supportpersonerna öppnat Svenska Ad-Aware Support Forums.

Om du postar en logg från Ad-Aware SE 1.06 med den senaste definitionsfilen (SE1R50 13.06.2005) på deras supportforum är jag övertygad om att du får snabb hjälp med att lösa problemet.

Anm: Att jag länkar till ett annat forum beror inte på någon bristande respekt för webForum, utan enbart på deras extrema snabbhet och kompetens när det gäller Ad-Aware och HJT. :r

Medlem sedan dec. 199917 055 inlägg

Jason_Swede skrev:

Anm: Att jag länkar till ett annat forum beror inte på någon bristande respekt för webForum, utan enbart på deras extrema snabbhet och kompetens när det gäller Ad-Aware och HJT. :r

Om det löser problemet är det väl jättebra. :)

Medlem sedan juni 20052 inlägg

Rikard skrev:

Jason_Swede skrev:

Om det löser problemet är det väl jättebra. :)

Förväntade mig inget annat än den pragmatiska inställningen Rikard! :birp

Var väl mer en "brasklapp" att jag gjorde tillägget p.g.a. att jag registrerade mig idag. Brukar annars hänga med och först läsa lite på (för mig) nya forum innan jag postar, då det ofta finns både formella och informella regler och att det kan vara nyttigt att känna av olika "vibbar"! :)

270 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
131 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
136 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
130 ms — ändringar (db)