Har ingen mac själv men vad gäller spel så kommer dom ju allmänt senare till mac och är oftast dåligt portade vilket gör att dom inte flytter alls så bra som på en motsvarande pc burk.
Se till att skaffa en mus med två knappar! Det fåniga är att Apple fortfarande skickar med enknappsmöss, men ändå funkar den extra knappen samt skrollhjul utmärkt om du kopplar in en annan mus.
Se till att skaffa en mus med två knappar! Det fåniga är att Apple fortfarande skickar med enknappsmöss, men ändå funkar den extra knappen samt skrollhjul utmärkt om du kopplar in en annan mus.
Det är ingen risk, finns nog ingen datapryl som jag hatar så mycket som de musarna.
Finns dom programmen som du brukar använda på Mac'en och isåfall är det samma version på dom?
Detta brukar vara den största nackdelen med Mac'en att vissa program finns bara till PC/Windows (iofs så finns det program som bara finns till Mac) och om dom finns så kan det vara så att dom ligger någon/några versioner efter.
Ex. Office paketet har hitttils MS varvat så att ett år uppdaterad dom Windows versionen och året därpå uppdaterar dom Mac versionen ...
Sysslar främst med surfande, chattande, skapande av hemsidor, mailande, film/serietittande, musiklyssnande och jag känner givetvis till flera program till varje sak som finns på mac. Men jag menar om det finns några klassiska problem som dyker upp, som någon av er har fått erfara med något? Eller något som ställer det allmänt.
255 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e