Vet inte vad som kan ha hänt men windows har ballat ut totalt, jag kan inte gå ut på internet, kan inte gå in på utforskaren eller den här datorn osv...sen släcks explorer.exe ner hela tiden i stort sett. Jag har kommit fram till att det har nåt med drwtsn.exe att göra, tydligen så börjar den arbeta när nåt program craschat och då slog det mig att brandväggen varnat några gånger på att explorer.exe ville ansluta mot internet via icq...trodde det var nån spyware grej från icq så jag stoppade det varje gång det kom fram. Men nu verkar det som brandväggen har blockat explorer på nåt vis o gör att jag inte kan använda normalt.
Verkar som det bara är ett "lokalt" fel, eftersom när jag kör felsäkert läge och väljer inloggning på "Andreas" då fortsätter problemet men om jag loggar in som "administratör" så händer ingenting så det måste vara inom min profil eller nåt.
Ett kännetecken är att hårddisken ger ifrån sig intervall ljud som upprepas hela tiden (na na na na) om ni förstår...den jobbar 4 gånger och sen hör man inget på 1-2 sek sen kommer det igen.
Nån som har tips om vad det kan vara, för det är inte virus iaf...
Tack på förhand!