tillmarMedlem sedan sep. 2002928 inlägg Hej letar efter ett annat program än Winamp, Windows mediaplayer och sonique att lyssna på mp3 med.
Hade ett program för nått år sedan som jag tror skaparen av winamp gjorde som inte var någe design på utan bara lagt tid på programmering mm. Kommer dock inte ihåg va det hetter.
Vet ni kanske va programmet heter eller nått annat bra program?
/Tillmar
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inlägg Jag använderdet inte själv, men iTunes vet jag att en kompis använder. Jag tycker det är lika knöligt varje gång jag pillar med det. ;)
UlfTMedlem sedan maj 20018 027 inlägg Jag vet inte vilket program du tänker på. Men det finns ju alternativ, som Apples iTune. Fast jag vet inte om jag verkligen tycker det är bättre än winamp. Men det är ju bara att pröva och se vad du själv tycker.
muskotMedlem sedan jan. 20027 905 inlägg RikardMedlem sedan dec. 199917 055 inlägg Vad är det speciella syftet? Är det någon speciell funktion du letar efter, någon särskild optimering eller något annat?
spangoMedlem sedan juni 20008 205 inlägg Jag använde alltid Coolplayer tills build 215 kom, eftersom den då började krascha för mig med jämna mellanrum :( Men den var snabb och käkade väldigt lite resurser.
OkkidoMedlem sedan maj 20007 492 inlägg jag körde med foobar innan. Sen gick jag över till iTunes.
Har du använt iTunes ett tag kan du inte gå tillbaka, smidigare program finns inte.
DannyMedlem sedan juli 200412 913 inlägg precis.... jag måste ta och rekommendera foobar2000 också... det finns gott om tillbehör till det också...
tillmarMedlem sedan sep. 2002928 inlägg Tackar så mycket. Itunes tycker jag med är lite bökigt.
Det var fatiskt foobar2000 jag pratade om. Tackar så mycket:D