adeMedlem sedan juli 20041 081 inlägg Hejsan. Skulle uppgradera min dator idag, Men det gick inte. Datorn startade inte så jag var tvungen att omformatera!
Alla filer och mappar på skrivbordet är borta vilket är väldigt viktigt för mig! Så nu undrar jag om jag kan återställa detta på något sätt!
Testade systemåterställning men det gick inte!
Alla program är kvar och alla filmer som jag haft i mappar under c:
Så frågan är hur jag återställer detta eller får tillbaka mapparna på skrivbordet!
Tack på förhand!
GlitterMedlem sedan juli 2003465 inlägg Den finns ett program som heter EasyRecovery som borde klara av att fixa detta.
Om du redan har installerat om Windows (Eftersom du kunde köra Systemåterställning?) är det nog ganska kört...
Annars så bär du slita ut hårddisken och tillfälligt använda en annan (Så att innehållet inte skrivs över)
Vilket filsystem och operativsystem var det på disken innan formateringen?
adeMedlem sedan juli 20041 081 inlägg Hade xp home edition, och installerade home edition.
Men jag tycker det är konstigt att den raderat allt från skrivbordet men inte i mapparna som ligger under hårdisken!
adeMedlem sedan juli 20041 081 inlägg
Glitter skrev:
Den finns ett program som heter EasyRecovery som borde klara av att fixa detta.
Hur går det till? Är det svårt att göra det?!
adeMedlem sedan juli 20041 081 inlägg ähh. Nu struntar jag i det. Jag börjar om helt enkelt!
Tack för hjälpen i alla fall!