Högerklicka så kan du ändra inställning under Optioner tror jag.
Kan man göra det så att det inte lägger sig nere i högra hörnet av aktivitetsfältet? Kör xp utan startmenyn och allt det där, har istället installerat object dock.
8 svar · 445 visningar · startad av caze
Kan man göra det så att det inte lägger sig nere i högra hörnet av aktivitetsfältet? Kör xp utan startmenyn och allt det där, har istället installerat object dock.
Lasp skrev:
Hittar inte det alternativet. Får endast upp följande alternativ om jag väljer options gneom att högerklicka på ikonen: 1, Analog audio 2, Lock DLL 3, 4 automount, 5 Autostart, 6 Taskbar Icon.
Taskbar icon är väl förbockad eftersom den ligger just i taskbaren? Avbocka och se vad som händer! :)
Nej, jag tänker inte pröva och se vad som händer, med min tur försvinner väl alltihop och jag trivs med den nere i aktivitetsfältet... ;)
Nej, den är inte förbockad. Även om jag bockar i och avbockar händer inget. så. :(
Får du något felmeddelande när du bockar av den?
Vad händer om du bockar av och sen stänger ner Daemon och startar den igen?
Jag får inget meddelande och det händer ingenting om jag bockat av/på och startar om. :(
Jag testade på en annan maskin och det fungerar.
Gjorde en hel omstart och tog bort de andra bockarna också Automount och autostart.
Testa igen
Lasp skrev:
Jag testade på en annan maskin och det fungerar.
Gjorde en hel omstart och tog bort de andra bockarna också Automount och autostart.
Testa igen
Jag har gjort det utan att lyckas. Alla optionsalternativ är avbockade och ändå finns den där...