webForumDet fria alternativet

Autocad Böcker

3 svar · 542 visningar · startad av MickeA.com

MickeA.comMedlem sedan feb. 20034 441 inlägg

Tjena!

Har ägnat senaste timmen åt att leta reda på "rätt forum", men jag hamnar här tillslut med nedanstående fråga.

Ska börja göra ritningar i Autocad på jobbet och har precis fått alla moduler och sånt skickade till mig, jag står alltså i startgroparna, men ser nu att jag inte kommer ihåg en gnutta Autocad ifrån skolan.

Så, jag skulle behöva tips på var jag kan hitta böcker och dyl. för Autocad 2004.

Har sökt en del och hittar inte några "Boklänkar", bara tutorials på nätet, men jag vill alltså ha tag på böcker.

- Helst på svenska
- De ska ta upp grunderna i 2004, verktyg mm.

Har hittat Autocad Bible (På engelska) och en del andra böcker, men inget som ser "klockrent" ut.

Jag kommer ihåg att vi körde en bra bok i skolan, när jag gick "Cad Teknik A + B", men kommer inte ihåg vad den hette. Den var på svneska och var för Autocad 2000, som var "hett" då.

Har det här tagits upp förut?
- Då skulle jag gärna vilja veta vad jag ska söka på, för jag har inte kommit fram till så mycket hittills.

Så, skulle vilja ha lite tips på bra böcker.

Tack!

obelixMedlem sedan sep. 20028 900 inlägg

Kolla efter Kom igång med AutoCAD 2004 på bibblan.
Den är bra och enkel.

obelix skrev:

Kolla efter Kom igång med AutoCAD 2004 på bibblan.
Den är bra och enkel.

Låter bra!
Men undra om den kan gå o köpa nånstans. Ska se runt lite på nätet och kolla var den kan finnas att köpa.

MickeA.com skrev:

Men undra om den kan gå o köpa nånstans. Ska se runt lite på nätet och kolla var den kan finnas att köpa.

Här:
http://www.studentlitteratur.se/o.o.i.s?id=1968&artnr=31523-01&csid=19&mp=3253

126 ms totalt · 3 externa anrop · v20260731065814-full.2b84b982
0 ms — hämta forumlista (cache)
0 ms — hämta statistik (cache)
123 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)