BlueSaint skrev:
När jag var inloggad på MSN för någon timme sedan fick jag upp en ruta där det stod att man snart skulle bli utloggad då det skulle utföras service på programmet.
Samma här.
32 svar · 858 visningar · startad av bymarie · sida 2 av 2
BlueSaint skrev:
När jag var inloggad på MSN för någon timme sedan fick jag upp en ruta där det stod att man snart skulle bli utloggad då det skulle utföras service på programmet.
Samma här.
Ja jag har inte fått det att fungera på hela kvällen.
Tralala, det var trasigt igår, sen blev det bra på kvällen. Sen fungerade det imorse för mig men sen runt 5-6 tiden krashade det och inte har det kommit igång ännu iaf :P
Meneeee. vaddå man missar juhe bara stunderna att ragga på småflickor! Det får man ta i helgen istället då =)
Förövrigt verkar https://www.msn.se vara ganska hårt belastat just nu :e
silfver skrev:
Så fort MSN slutar fungera för någon så skapas det en tråd här. Har ni inget tålamod? :q
Det gäller samma på http://www.aspsidan.nu.
Varenda gång MSN inte funkar så startas det en ny tråd. :moose
In Swedish: (Redd) MSN-Messenger kommer att bli utslaget inom kort, servern är ej tillgänglig. Belastningen av det nya MSN 7.0 slår ut alla portar, därför ber vi er som använder 7.0 att avinstallera det så fort som möjligt så att servern kan läggas upp igen. MSN-servern kommer succesivt att stängas av och kommer att vara avstängd för vissa i upp till 7 dagar, tack för ert samarbete
Vad har du för källa till det du skrev, Okkido? Att MSN-servern kommer vara stängd för vissa upp till 7 dagar låter ju inte klokt.
Nu funkar det!
Japp, funkar för mig med nu.
Kristianstad ryktes väg, därför är den källan inte allt för pålitlig.
Japp, fungerar för mig med :)
Jag kan bara säga att fasen va mycket folk som varit aktiva på ICQ idag :)
Många som gått tillbaka till ICQ temporärt tror jag.
Nu fungerar det fint igen.
silfver skrev:
Så fort MSN slutar fungera för någon så skapas det en tråd här. Har ni inget tålamod? :q
Att det skapas en tråd om detta har nog med att göra att det är väldigt många som använder msn och därför kommer denna frågan upp.