Tjena!
Jag skulle behöva försämra kvalitén på några utav mina WMA låtar eftersom dom är för bra för att spelas i min MP3 spelare..
Vilket program är bäst att använda då??
8 svar · 393 visningar · startad av webbSAJTEN
Tjena!
Jag skulle behöva försämra kvalitén på några utav mina WMA låtar eftersom dom är för bra för att spelas i min MP3 spelare..
Vilket program är bäst att använda då??
Hur kan låtarna vara för BRA för att spelas i din MP3 spelare...
Menar du att dom e förstora?
För annars måste du ha en riktigt dålig MP3 spelare... och kanske dags att byta...
Men alltså.. WMA filerna får ju inte vara för många kbps och det är det jag vill försämra..
Det går inte att lyssna på WMA låter i den just nu och jag vet inte varför.. Det är en MP3a som ska klara av det!
webbSAJTEN skrev:
Men alltså.. WMA filerna får ju inte vara för många kbps och det är det jag vill försämra..
Det går inte att lyssna på WMA låter i den just nu och jag vet inte varför.. Det är en MP3a som ska klara av det!
Så igentligen vill du göra om filerna till MP3 filer från WMA filer?
Eller har jag helt fel?
Nope..
Esen skrev:
webbSAJTEN skrev:
Så igentligen vill du göra om filerna till MP3 filer från WMA filer?
Eller har jag helt fel?
Nej..
Jag har ett trettiotal WMA låtar på min dator som jag vill ha i min MP3 men jag skulle vilja försämra kvalitén på dem, men ändå ha dem i WMA eftersom WMA är mindre än MP3...
Går det??
Du vill sänka bitraten på dom!? ..."transkoda" dom alltså...
isf kan du prova detta verktyg, BeSweet
http://www.videohelp.com/tools?tool=92#comments
...jag har själv inte provat just det där med det programmet, men det borde gå... om du inte får nåt bättre svar så prova...
Danny skrev:
Du vill sänka bitraten på dom!? ..."transkoda" dom alltså...
isf kan du prova detta verktyg, BeSweet
http://www.videohelp.com/tools?tool=92#comments
...jag har själv inte provat just det där med det programmet, men det borde gå... om du inte får nåt bättre svar så prova...
Du, skulle du kunna skicka en länk till *.exe filen?
Jag vet inte vilken utav filerna som jag skall använda... )=