Tjenna!
Fan asso :P
när jag ska öppna en nfo fil med anteckningar/wordpad så är teckena helt huller om buller :S
är det någon som vet vad det ska vara för riktiga konfigurationer/inställningar?
jag har tästat mig igenom "Format/tecken" men där blir det ingen förrändring HUR jag än gör.. =(
någon som kan lösa mitt prob=) ?
//coffs
Det funkar INTE!
7 svar · 442 visningar · startad av SNIPERINPOS
Öppna den i Wordpad istället då, det är troligtvis en fil som är gjord i Wordpad eller liknande skulle jag tro.
mjo, när jag öppnar den i WORDPAD så ser jag hela nfon problem fritt, men jag håller på och skriver scripts och konfigurerarar en Raiden FTPD server, och då ville jag ändra lite i Welcome messet osv, genom att lägga till en logga... ska jag öppna welcome.msg i wordpad då också eller? =)
Nu är inte jag säker på om NFO-problemet lösts (då du blandade in en annan fråga) men .nfo filer bör öppnas i Notepad med typsnittet Terminal. Har du provat det?
PersianBulldog skrev:
Nu är inte jag säker på om NFO-problemet lösts (då du blandade in en annan fråga) men .nfo filer bör öppnas i Notepad med typsnittet Terminal. Har du provat det?
Jag öppnar alltid i Notepad, men typsnittet har aldrig spelat någon roll.
Det viktiga är väl att fonten har en fix bredd? Som Fixedsys och Lucida Console.
Problemet löst! nu kommer nästa! ;)