[AMD]ZmasterMedlem sedan mars 20021 546 inlägg
Tjenare, åkte på musarm för nån vecka sedan å de va riktigt jobbigt, hade så grymt ont men nu börjar det bli bättre.
Vill dock framöver se till att ta pauser varje timma för att förebygga skador, men för att stoppa mig krävs ett program som på inställd tid låser datorn på något sätt så att jag ej kan använda under den bestämda tiden, oavsett vad jag gör.
Det ska ej gå att avbryta när den satt igång.
Nu är det så att jag är mycket beroende av att hitta ett sådant här program som helst ska vara gratis, hittar någon ett sådant program så ska jag belöna med något.
Tack på förhand, det gäller min hälsa..snart 16 år och redan problem, inte särskilt lovande..
sebbzMedlem sedan juli 2000158 inlägg
Första steget mot ett sundare liv borde vara lite bättre självdisciplin, så du utan hjälpmedel klarar av att ta paus. :P
Absolut men i 8/10 fall så blir det att man "ska bara avsluta detta först", och huruvida jag borde träna självdisciplinen eller ej kan vi ta en annan gång..nu är jag intresserad av ett sånt program =)
DrydenMedlem sedan aug. 200212 245 inlägg
Flyttar tråden från Caféet.
PaceMedlem sedan juni 20015 947 inlägg
Jag rekommenderar Morsan 1.0 - ett evigt tjat och gnällande gör att du bara måste slita dig från datorn.
Morsan fungerar inte..hade jag ananrs frågat? =)
yohpopsMedlem sedan feb. 20011 102 inlägg
Om du inte har nog självdiciplin att gå ifrån datorn, så kommer du väl låta bli att köra programet.
PersianBulldogMedlem sedan aug. 20022 380 inlägg
yohpops: Om du har svårigheter att läsa vad jag skriver bör du hålla dig borta från att svara.
Skrev "och huruvida jag borde träna självdisciplinen eller ej kan vi ta en annan gång..nu är jag intresserad av ett sånt program =)"
Om du inte vet något program så skit i att svara, jag är inte intresserad av annat. Ska det vara så svårt?
Persian: Tack :e
Workpace var en fullträff, säg Persian, gillar du fotboll?
Zmaster, jag lever för fotboll. :) Hurså?
Glöm inte att acceptera svaret.
Vad härligt, hur låter det med dvdn "Fotbollslandslaget - tidernas landslag!" ?
90 minuter njutning + extramaterial, helt ny, oanvänd och oöppnad.
Skicka ett pm med din adress så har du filmen på måndag eller tisdag!
Det låter ju väldigt kul. :D
Jag skulle vanligtvis inte ta emot liknande gåvor bara för att jag har hjälpt någon med ett problem men bara för att jag inte har den i min samling... :)
Du har dvdn på tisdag =)
Glöm inte att skriva här sen för att bekräfta när du fått den :E
Då var DVDn mottagen. :)
Jag tackar dig. :D