Hej!
Jag har fått ett litet problem sedan jag installerade nya Kazaa v2.6. Jag har Windows XP och när jag har loggat in på min användare och skrivbordet kommer fram, så står datorn och tuggar i minst en minut innan den har "tänkt klart". Förut gick det mycket snabbare. Jag vill ha kvar Kazaa på datorn, men jag kanske blir tvungen att avinstallera det nu. Någon som kan hjälpa mig?
/Peter
Kazaa slöar ner?
15 svar · 476 visningar · startad av hadepeter
Jo visst, Kazaa slöar ner datorn och alla spionprogram som följer med.
Mitt råd: Om du ska ha kvar Kazaa så kör Adware då ;)
Det kanske är all skit som följer med Kazaa som segar ner datorn? :OO
bluxbluxo skrev:
Minns jag helt fel om jag säger att kazaa slutar att fungera om du avlusar datorn från alla spywares? :q
Peeer skrev:
Minns jag helt fel om jag säger att kazaa slutar att fungera om du avlusar datorn från alla spywares? :q
Stämmer. Dock finns det något program som lyckas med att få bort alla spywares, och ändå ha kvar ett fungerande kazaa (snackar inte om kazaa lite). Minns dock inte vad det heter, jag kör inte skräp längre.
Peeer skrev:
bluxbluxo skrev:
Jo, du minns rätt.
Kazaa kan man äta det :OO
Kazaa Lite är att rekommendera..
Kazaa lite krashade min hårdisk... Det är inte bara själva programmet kazaa som är problemet även om det segar ner mer än lite versionen, det är filerna du laddar ned också, som man inte vet var det är, det kan stå Petter - håller fortet och så är det i själva verket en p*våffla liksom.... :/
Använder inte Kazaa längre och rekommenderar istället nån typ av DC klient....
När vi snackar om Kazaa och Adaware; jag har inga positiva erfarenheter av Kazaa och Adaware. Använd Spybot Search & Destroy i stället. Mycket bra program! :D
Det delas inte ut lika mycket på WinMX som på Kazaa. Jag tycker INTE att WinMX är bra. DC++ är å andra sidan ett vettigt alternativ till Kazaa.
Japp, DC++ är ett mycket bra alternativ till Kazaa :)
WinMX är det väll mest 56kbps andvändare som kör det?
Tengblad:
Du kan få lite "Kazaa" av mig :p
(Jag är förskyld)
Sen jag slutade med KazaaLite och gick över till DC++ har jag inte fått ner ett enda virus eller fil med annat innehåll än det utlovade, typ porr, virus och annan skit